29.4.08

HA ARRIBAT EL MOMENT


La nit ha arribat, la motxilla ja està preparada, l’estomac ple de papallones i el cor ple d’il·lusió.

Demà al mati comença l’aventura.

És el primer cop que viatjo sola, el primer cop que vaig a la India, el primer cop que estic lluny de tots els meus tant de temps.

M’emporto l’amor de moltes persones i la força dels meus àngels.

El proper post ja seré a Calcuta i se que el xoc serà brutal, espero saber transmetre tots els sentiments que s’aniran barrejant durant aquets dies.

Fins aviat!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Anna, esperem les teves impressions, les teves sensacions, les teves emocions. Si les comparteixes amb nosaltres segur que aprendrem moltes coses, amb tu, de tu.

Marta ha dit...

ANNA
Bon viatge...al recons del del cor!!!!!
que els meus Angels t'acompanyn tambe.

petonets molts per que en portis la motxila plena.

SHADOW ha dit...

Ei Anna!
Gaudeix de cada moment i cuida't moltíssim. Espero llegir les teves experiències. Una abraçada ben forta

Afra ha dit...

Hi ha moltes coses que sense voler ens deixem de dir, i ahir, quan et vaig dir adéu, no vaig afegir el més important... et trobarè a faltar!
Disfruta de la vida, el viatge i el teu coratge.
Amb amor, Afra

luna ha dit...

!Anna bon viatge!

Et trobaré a fatar molt,pèro disfruta dels moments i no pensis en res mes que la vida et portará mentsages d´ amor i pau.

petons

Luna

Carme ha dit...

bon viatge!! bona arrivada. que ho gaudeixis i no deixis d´escriure una miqueta si es que pots d´es d´alla...

aina

Eli ha dit...

Bon viatge Anna!!! i molta sort.
Una abraçada

Anna ha dit...

Moltes gracies a tots per els vostres missatges els vostres anims i el carinyo que es despren dels vostres mots.

Un petonet a tots,
Anna