4.4.08

RETROBAMENT


Avui marxo cap a Galícia, vaig a veure el meu fill Marc. Ja fa tres mesos d’ençà que va estar ell a Barcelona així que tinc moltes ganes de veure’l.

Tots aquells que sou papis m’entendreu quan dic que nosaltres voldríem tenir a tots els fills ben a prop, que s’emancipin que està molt bé, però tenir-los a l’abast, poder-los veure si és possible cada setmana, però en aquest cas, ell va marxar al morir el seu pare a treballar amb un amic i coses de la vida allà va conèixer una noia fantàstica i ara estan vivint junts la mar de bé.

És força dur tenir-lo tant lluny, jo està clar que voldria tenir-lo aquí, però quan el veig tant i tant bé, tant feliços als dos, penso que és millor tenir-lo lluny i feliç que a prop meu i malament. En aquesta vida no es pot tenir tot.

Així que estaré fora fins dimarts. Fins a la tornada!

8 comentaris:

luna ha dit...

!Hola Anna!

Felíz viaje a Galicia "mira no hay mal que por bien no venga", pués ya tienes una excusa para viajar.a veces es muy dificil renunciar a estar cerca de tu hijo !pero como madre que eres primero es tu hijo y después ´tú ¿cuantas veces en tu vida has renunciado a ser la primera? muchas !verdad!.pués bueno aprovecha todo lo que puedas disfrutando de tu hijo y de tu "nuera" y no mires hacia atrás.,sino siempre adelante.

petunest de

Luna

Carme ha dit...

molt bon viatge noia. veure a aquells que estimem es sens dubte el millor regal que podem tenir

cuida´t
aina

Anònim ha dit...

I tant que t'entenem! Aprofita bé els dies d'estar amb ells, passa-t'ho molt bé i cuida't molt. Fins aviat, bonica.

Eli ha dit...

Molt bon viatje i molts petonets per a tu i per el Marc.
Fins aviat!!!!

Anna ha dit...

Luna, pues si, ya tengo una buena excusa para viajar a Galicia.

La verdad es que he disfrutado un montón de los dos. Están muy bien y muy felices y eso me hace feliz a mi.
Petonets.

Anna ha dit...

Aina, Gràcies. La veritat és que ho he passat força bé i he pogut gaudir de la seva companyia, cosa que m'ha fet molt feliç
Petonets.

Carme, si que m'enteneu, no? Però com ja he dit ho he passat moltm i molt bé. Gràcies.

Eli, Gràcies pels petonets. Molts petonets per a tu i gràcies.

estrip ha dit...

hola anna, et torno la visita que et volia conèixer.

Jo no sóc papi, però ho expliques amb senzillesa i quasi ho puc entendre. Per quan ho sigui, doncs...

Anna ha dit...

Estrip, Gràcies per visitar-me.
Està bé que quasi ho entenguis, tant de bó siguis papi aviat, és un dels millors regals de la vida, encara que et donen molts mals de cap, però al final sempre tens una gran recompensa.

Un petonet.